Prajem si objednať katalóg Atlas For Men, ako ho získam?
Vašu žiadosť môžete adresovať priamo nášmu Zákazníckemu servisu poštou na nasledovnú adresu:
ATLAS FOR MEN
P.O.Box 40
820 09 Bratislava 29
Alebo e-mailom v sekcii "Kontaktujte nás", kliknite tu
Čo je promo kód a na čo slúži?
Promo kódy sú určené klientom Atlas For Men. Umožňujú zákazníkovi využívať naše mnohé výhodné špeciálne ponuky. Viac informácií sa dozviete tu.
Akými spôsobmi môžem zaplatiť za svoju objednávku?
Máte nasledujúce možnosti platby:
- platobnou kartou Visa alebo Mastercard priamo na našich internetových stránkach. Platba je zabezpečená kódovacím systémom SSL (Secure Socket Layer), ktorý zaručuje vysokú úroveň ochrany
- na dobierku
Kedy dostanem svoju objednávku? Aké sú termíny pre doručenie objednávky?
Pokiaľ sú produkty k dispozícii, budú vám doručené do 15 dní. V tomto termíne je zahrnutá príprava vašej zásielky, jej predanie a následné doručenie.
Radi by sme vás upozornili, že príprava objednávky prebieha iba v pracovné dni.
Ako si môžem zmeniť osobné údaje?
Vašu adresu môžete zmeniť 2 nasledujúcimi spôsobmi:
- Prihlásením sa do vášho účtu a v sekcii „Spravovanie osobných údajov“ zmeníte požadovanú adresu
- Počas objednávania, v časti „Doprava“ zmeníte požadovanú adresu
Ako môžem kontaktovať zákaznícky servis Atlas For Men?
Máte niekoľko možností, ako nás kontaktovať:
E-mailom: prejdite do sekcie „Kontaktujte nás“, kliknite tu
Telefónom: náš Zákaznícky servis je dostupný na 2 telefónnych číslach.
Pre objednávanie: 02/584 191 27 (cena miestneho hovoru)
Pre sledovanie objednávky: 02/584 191 38 (cena miestneho hovoru)
Pondelok až piatok od 7:00 do 20:00 a sobota od 8:00 do 16:00
Poštou:
ATLAS FOR MEN
P.O.Box 40
820 09 Bratislava 29
Čo mám urobiť, keď chcem vymeniť alebo vrátiť produkt?
Pokiaľ si prajete vymeniť produkt, ktorý vám nevyhovuje, alebo si nechať vrátiť peniaze, prejdite do sekcie „Výmena alebo vrátenie peňazí" tu.